Colega noastră Ana-Maria Gruia a fost co-organizator și participant la cursul online organizat de către asociația internațională Aromas Itinerarium Salutis din care Muzeul Farmaciei (prin MNIT) face parte. Muzeele de farmacie investesc din ce în ce mai mult în comunicarea digitală, însă pentru a ajunge eficient la public și a-l implica prin platforme precum Instagram sunt necesare competențe specifice. Din acest motiv, AIS (Aromas Itinerarium Salutis – Ruta Europeană a Farmaciilor Istorice și Grădinilor Medicinale) a organizat anul acesta primul atelier dedicat în întregime povestirii digitale pentru muzeele de farmacie: „Muzeele de Farmacie și Tehnici de Storytelling în Epoca Rețelelor Sociale” (Pharmacy Museums and Storytelling Techniques in the Age of Social Media). Pe parcursul a patru sesiuni interactive online, participanții au descoperit cum pot transforma colecțiile, spațiile și istoria în conținut digital captivant – cu un accent special pe Reels Instagram strategice și cu impact ridicat.
Rezultatul se găseștese aici : https://www.instagram.com/reel/DJy4lYjtTmn/?utm_source=ig_web_copy_link&igsh=MzRlODBiNWFlZA==
